Subject: R25533: NOTAM A0571/25 väljastatud (ID:25533)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 23:03:21 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25533 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
20:16, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0571/25
(A0571/25 NOTAMR A0352/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/007/5921N02620E001 A)EETT 
B)2502122102 C)2502242359 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2596UAS ESTABLISHED 
WITHIN 300M RADIUS CENTRED ON 592106N 0261948E. UNMANNED AIRCRAFT ARE NOT 
PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT PERMISSION FROM POLICE AND 
BORDER GUARD BOARD. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FROM PPA(AT)POLITSEI.EE AT 
LEAST 5 WORKING DAYS BEFORE THE FLIGHT. F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.